Regulamin Sklepu Internetowego Online
1. Stosowane definicje
- Sklep– sklep internetowy dostępny pod adresem https:/emilialubczynska.pl, za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów, dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
- Sprzedawca/Dietetyk/Usługodawca– mgr Emilia Lubczyńska prowadząca działalność nierejestrowaną gospodarczą e-mail: kontakt@emilialubczynska.pl, telefon: 786 672 429
- Administrator danych osobowych– podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych, w przypadku Kupujących administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Regulamin Sklepu Internetowego Online– niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
- Polityka prywatności– dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
- Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient/Pacjent – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient-Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Kupujący– zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
- Zamówienie– oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: https://dietetykemilialubczynska.v.1cart.eu/pl/offer
- Produkt, jak:
- Plik, w tym e-book– plik elektroniczny zawierający treść przeznaczoną do odczytu, dostępny do pobrania po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest e-book lub inny dokument, który ma postać elektroniczną i nie jest zapisany na żadnym nośniku materialnym, w szczególności zapisany w formacie .PDF, .ePUB, .MOBI. Każdy plik elektroniczny w Sklepie zawiera opis tego w jakim formacie jest dostępny.
- Konsultacja dietetyczna – Usługa cyfrowa o charakterze indywidualnym, umożliwiająca Klientowi uzyskanie od Dietetyka porady dietetycznej.
- Jadłospis – Usługa o charakterze indywidualnym, przygotowywany na 7 dni, powtarzalny przez okres miesiąca, uwzględniający indywidualne preferencje i żywienie w jednostkach chorobowych Pacjenta.OUsługa/Współpraca indywidualna– usługa polegająca na opracowaniu spersonalizowanej diety (w tym indywidualnego jadłospisu).
- Usługa/Współpraca indywidualna– usługa polegająca na opracowaniu spersonalizowanej diety (w tym indywidualnego jadłospisu).
- Środowisko cyfrowe– sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
- Kompatybilność– współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
Treść cyfrowa– dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej. - Reklamacja– tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z brakiem zgodności Produktu cyfrowego z umową.
- Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, w szczególności w celu dostępu do Plików zrealizowanych w Sklepie.
- Newsletter– jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
2. Postanowienia ogólne.
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Sprzedawca wystawia faktury VAT na życzenie Kupującego.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi zgodne z umową.
- Dostarczenie Produktów cyfrowych i Usług odbywa się poprzez Internet.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Produktów, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
3. Zawarcie umowy sprzedaży.
- Aby zakupić Produkt cyfrowy lub Usługę należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie wybrać Plik lub Usługę, postępując zgodnie informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
- dodanie Produktu lub Usługi do koszyka,
- wypełnienie formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
- podanie adresu e-mail, do którego następuje przypisanie dostępu do Pliku, Współpracy indywidualnej lub Planu dietetycznego
- wskazanie danych do wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
- wybór formy płatności,
- akceptacja regulaminu Sklepu (w drodze kliknięcia w odpowiednie okienka tzw. „Checkbox”),
- opcjonalnie wyrażenie zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego lub realizację Usługi przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez zamawiającego, że rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przed upływem tego terminu pobierze Plik lub Konsultacja online lub usługa zostanie zrealizowana,
- potwierdzenie woli zawarcia umowy poprzez wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub równorzędnego.
- Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
- Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Produkt. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
- Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
- Sprzedawca dostarczy Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.
4. Zasady świadczenia usług dietetycznych
- Usługa jest świadczona online przez Sprzedawcę/Dietetyka w formie wymiany e-mail oraz wideo konsultacji z Klientem/Pacjentem lub za pośrednictwem innych komunikatorów internetowych.
- Zamówienia przyjmowane są poprzez zakup usługi w sklepie internetowym pod nazwą emilialubczynska.pl bądź mailowo na adres kontakt@emilialubczynska.pl lub za pośrednictwem innych komunikatorów internetowych.
- Usługa świadczona jest na rzecz osób pełnoletnich. W przypadku Pacjenta niepełnoletniego niezbędna jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.
- Umowa na usługi dietetyczne zostaje zawarta na wybrany pakiet zgodnie z informacją zawartą na stronie produktu w sklepie internetowym.
- Po wstępnej rozmowie na wybranym komunikatorze internetowym Pacjent zobowiązany jest do opłacenia wybranej formy współpracy w ciągu 48 godzin na podany numer konta bankowego, po tym czasie gdy na koncie nie zostanie zaksięgowana wpłata, Pacjent umieszczany jest na końcu kolejki do współpracy dietetycznej. W przypadku braku kontaktu ze strony Pacjenta, kwota zostaje zwrócona na podany numer konta bankowego.
- Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Pacjent otrzymuje na e-mail w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia kolejnego, po tym, w którym nastąpiła płatność, propozycję terminu wideo konsultacji, wywiad żywieniowo-zdrowotny zawierający jego dane osobowe oraz informacje o stanie zdrowia, a także Dzienniczek Żywieniowy nie krótszy niż 3 dni (wywiad i dzienniczek dotyczy jedynie 1-miesięcznej współpracy dietetycznej online), a następnie wypełnia go zgodnie z prawdą i odsyła go na adres e-mail Dietetyka w ciągu minimum 2 dni przed planowaną wideo konsultacją.
- Pacjent ma prawo przełożyć wizytę na inny termin informując Usługodawcę najpóźniej 48h przed wizytą. Pacjent wraz z Usługodawcą ustalają nowy termin dogodny dla obu stron.
- W przypadku niespełnienia punktu 7 lub w przypadku niestawienia się na wizytę – wizyta przepada bez możliwości jej przesunięcia na inny termin oraz uiszczona opłata nie podlega zwrotowi. Możliwe jest wykupienie wizyty w cenie 100 zł.
- Jeżeli spóźnienie Pacjenta jest większe niż 15 minut, bez wcześniejszego poinformowania Usługodawcy – wizyta będzie traktowana jako zrealizowana. W wyjątkowych, losowych przypadkach będzie możliwość zmiany daty wizyty po tym czasie bez dodatkowych opłat, o czym zadecyduje Usługodawca.
- O zmianie daty/godziny, wizyty lub ewentualnym spóźnieniu należy poinformować Usługodawcę za pomocą e-mail: kontakt@emilialubczynska.pl
- Usługodawca po otrzymaniu wypełnionych dokumentów i przeprowadzonej wideo konsultacji w terminie 7 dni roboczych zobowiązany jest przesłać Pacjentowi materiały drogą elektroniczną (jadłospis lub plan żywieniowy oraz indywidualne zalecenia żywieniowe) na adres mailowy Pacjenta.
- Świadczone Usługi dietetyczne są odpłatne zgodnie z cenami podanymi w Cenniku Usługodawcy znajdującym w zakładce “oferta”.
- W cenie Usługi możliwe są dwie poprawki (zamiana posiłku lub produktu) w danym planie żywieniowym. Każda kolejna poprawka jest odpłatna zgodnie z cenami podanymi w opisie produktu na stronie internetowej.
- Warunkiem korzystania z usług dietetycznych jest zaakceptowanie przez Pacjenta niniejszego Regulaminu oraz załącznika nr 1. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych Pacjenta, a także opłata za wybraną formę współpracy według Cennika Usług.
- Akceptując Regulamin Pacjent:
- wyraża zgodę na zawarcie umowy o świadczenie na jego rzecz usługi dietetycznej;
- owiadcza, że udzielił wyczerpujących i prawdziwych informacji oraz nie zataił informacji, co do stanu swojego zdrowia oraz nawyków żywieniowych;
- przyjmuje do wiadomości, że przygotowany dla niego indywidualny plan żywieniowy opiera się na aktualnej wiedzy naukowej, jednakże ze względu na niemożność przewidzenia pewnych mechanizmów zachodzących w organizmie człowieka, nie gwarantuje osiągnięcia przez Pacjenta zamierzonych efektów;
- oświadcza, że nie będzie dokonywał samodzielnych zmian w indywidualnie ułożonym dla niego planie żywieniowym;
- oświadcza, że nie będzie rozpowszechniał indywidualnie przygotowanego dla niego planu żywieniowego, ani innych materiałów będących własnością Usługodawcy.
- Dietetyk ma prawo odmówić wykonania Usługi w szczególności kiedy:
- przygotowanie wykracza poza jego wiedzę i zakres kompetencji;
- ma uzasadnione wątpliwości co do stanu zdrowia Pacjenta;
- ma uzasadnione wątpliwości co do pełnoletności Pacjenta, a brak jest zgody jego rodzica lub opiekuna prawnego;
- zachowanie Pacjenta świadczy o tym, że jest on niepoczytalny, wykazuje zachowanie obraźliwe i naruszające dobra osobiste Dietetyka i/lub jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu podobnym do ww.,
- udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie Pacjenta
W przypadkach, o których mowa w §3 pkt 16 Usługodawca poinformuje Pacjenta o odmowie wykonania usługi dietetycznej jak również dokona zwrotu wpłaty, jeżeli taką Pacjent dokonał