Regulamin Sklepu Internetowego Online

1. Stosowane definicje

  1. Sklep– sklep internetowy dostępny pod adresem https:/emilialubczynska.pl, za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów, dostępnych w ofercie Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca/Dietetyk/Usługodawca– mgr Emilia Lubczyńska prowadząca działalność nierejestrowaną gospodarczą e-mail: kontakt@emilialubczynska.pl, telefon: 786 672 429
  3. Administrator danych osobowych– podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych, w przypadku Kupujących administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  4. Regulamin Sklepu Internetowego Online– niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
  5. Polityka prywatności– dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą.
  6. Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Klient/Pacjent – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Klient-Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Kupujący– zarówno Klient, Klient-Konsument jak i Konsument.
  10. Zamówienie– oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: https://dietetykemilialubczynska.v.1cart.eu/pl/offer
  11. Produkt, jak:
    1. Plik, w tym e-book– plik elektroniczny zawierający treść przeznaczoną do odczytu, dostępny do pobrania po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. Plikiem elektronicznym jest e-book lub inny dokument, który ma postać elektroniczną i nie jest zapisany na żadnym nośniku materialnym, w szczególności zapisany w formacie .PDF, .ePUB, .MOBI. Każdy plik elektroniczny w Sklepie zawiera opis tego w jakim formacie jest dostępny.
    2. Konsultacja dietetyczna  – Usługa cyfrowa o charakterze indywidualnym, umożliwiająca Klientowi uzyskanie od Dietetyka porady dietetycznej.
    3. Jadłospis – Usługa o charakterze indywidualnym, przygotowywany na 7 dni, powtarzalny przez okres miesiąca,  uwzględniający indywidualne preferencje i żywienie w jednostkach chorobowych Pacjenta.OUsługa/Współpraca indywidualna– usługa polegająca na opracowaniu spersonalizowanej diety (w tym indywidualnego jadłospisu).
    4. Usługa/Współpraca indywidualna– usługa polegająca na opracowaniu spersonalizowanej diety (w tym indywidualnego jadłospisu).
  12. Środowisko cyfrowe– sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
  13. Kompatybilność– współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
    Treść cyfrowa– dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
  14. Reklamacja– tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z brakiem zgodności Produktu cyfrowego z umową.
  15. Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę. Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu dalszego korzystania z usług Sklepu, w szczególności w celu dostępu do Plików zrealizowanych w Sklepie.
  16. Newsletter– jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.

2. Postanowienia ogólne.

  1. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  2. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  3. Sprzedawca wystawia faktury VAT na życzenie Kupującego.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi zgodne z umową.
  5. Dostarczenie Produktów cyfrowych i Usług odbywa się poprzez Internet.
  6. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania z Produktów, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).

3. Zawarcie umowy sprzedaży.

  1. Aby zakupić Produkt cyfrowy lub Usługę należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie wybrać Plik lub Usługę, postępując zgodnie informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  2. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących czynności:
    1. dodanie Produktu lub Usługi do koszyka,
    2. wypełnienie formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa Kupującego,
    3. podanie adresu e-mail, do którego następuje przypisanie dostępu do Pliku, Współpracy indywidualnej lub Planu dietetycznego
    4. wskazanie danych do wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
    5. wybór formy płatności,
    6. akceptacja regulaminu Sklepu (w drodze kliknięcia w odpowiednie okienka tzw. „Checkbox”),
    7. opcjonalnie wyrażenie zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego lub realizację Usługi przez Sprzedawcę przed 14-dniowym terminem na odstąpienie od umowy, a także potwierdzenie przez zamawiającego, że rozumie, iż w takim przypadku utraci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli przed upływem tego terminu pobierze Plik lub Konsultacja online lub usługa zostanie zrealizowana,
    8. potwierdzenie woli zawarcia umowy poprzez wybranie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub równorzędnego.
  3. Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia, wyświetli się podsumowanie Zamówienia.
  4. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
  5. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Kupującym umowy sprzedaży obejmującej Produkt. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości od Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca dostarczy Kupującemu potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, w szczególności w formie Regulaminu Sklepu online zapisanego w formie PDF, na podstawie którego doszło do zawarcia umowy, w rozsądnym czasie po jej zawarciu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
  7. Sprzedawca dostarczy Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi potwierdzenie udzielonej przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy, jeśli taka zgoda została przez niego udzielona.

4. Zasady świadczenia usług dietetycznych

  1. Usługa jest świadczona online przez Sprzedawcę/Dietetyka w formie wymiany e-mail oraz wideo konsultacji z Klientem/Pacjentem lub za pośrednictwem innych komunikatorów internetowych.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez zakup usługi w sklepie internetowym pod nazwą emilialubczynska.pl bądź mailowo na adres kontakt@emilialubczynska.pl lub za pośrednictwem innych komunikatorów internetowych.
  3. Usługa świadczona jest na rzecz osób pełnoletnich. W przypadku Pacjenta niepełnoletniego niezbędna jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.
  4. Umowa na usługi dietetyczne zostaje zawarta na wybrany pakiet zgodnie z informacją zawartą na stronie produktu w sklepie internetowym.
  5. Po wstępnej rozmowie na wybranym komunikatorze internetowym Pacjent zobowiązany jest do opłacenia wybranej formy współpracy w ciągu 48 godzin na podany numer konta bankowego, po tym czasie gdy na koncie nie zostanie zaksięgowana wpłata, Pacjent umieszczany jest na końcu kolejki do współpracy dietetycznej. W przypadku braku kontaktu ze strony Pacjenta, kwota zostaje zwrócona na podany numer konta bankowego.
  6. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Pacjent otrzymuje na e-mail w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia kolejnego, po tym, w którym nastąpiła płatność, propozycję terminu wideo konsultacji, wywiad żywieniowo-zdrowotny zawierający jego dane osobowe oraz informacje o stanie zdrowia, a także Dzienniczek Żywieniowy nie krótszy niż 3 dni (wywiad i dzienniczek dotyczy jedynie 1-miesięcznej współpracy dietetycznej online), a następnie wypełnia go zgodnie z prawdą i odsyła go na adres e-mail Dietetyka w ciągu minimum 2 dni przed planowaną wideo konsultacją. 
  7. Pacjent ma prawo przełożyć wizytę na inny termin informując Usługodawcę najpóźniej 48h przed wizytą. Pacjent wraz z Usługodawcą ustalają nowy termin dogodny dla obu stron.
  8. W przypadku niespełnienia punktu 7 lub w przypadku niestawienia się na wizytę – wizyta przepada bez możliwości jej przesunięcia na inny termin oraz uiszczona opłata nie podlega zwrotowi. Możliwe jest wykupienie wizyty w cenie 100 zł.
  9. Jeżeli spóźnienie Pacjenta jest większe niż 15 minut, bez wcześniejszego poinformowania Usługodawcy – wizyta będzie traktowana jako zrealizowana. W wyjątkowych, losowych przypadkach będzie możliwość zmiany daty wizyty po tym czasie bez dodatkowych opłat, o czym zadecyduje Usługodawca.
  10. O zmianie daty/godziny, wizyty lub ewentualnym spóźnieniu należy poinformować Usługodawcę za pomocą e-mail: kontakt@emilialubczynska.pl
  11. Usługodawca po otrzymaniu wypełnionych dokumentów i przeprowadzonej wideo konsultacji w terminie 7 dni roboczych zobowiązany jest przesłać Pacjentowi materiały drogą elektroniczną (jadłospis lub plan żywieniowy oraz indywidualne zalecenia żywieniowe) na adres mailowy Pacjenta.
  12. Świadczone Usługi dietetyczne są odpłatne zgodnie z cenami podanymi w Cenniku Usługodawcy znajdującym w zakładce “oferta”.
  13.  W cenie Usługi możliwe są dwie poprawki (zamiana posiłku lub produktu) w danym planie żywieniowym. Każda kolejna poprawka jest odpłatna zgodnie z cenami podanymi w opisie produktu na stronie internetowej.
  14. Warunkiem korzystania z usług dietetycznych jest zaakceptowanie przez Pacjenta niniejszego Regulaminu oraz załącznika nr 1. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych Pacjenta, a także opłata za wybraną formę współpracy według Cennika Usług.
  15. Akceptując Regulamin Pacjent:
    1. wyraża zgodę na zawarcie umowy o świadczenie na jego rzecz usługi dietetycznej;
    2. owiadcza, że udzielił wyczerpujących i prawdziwych informacji oraz nie zataił informacji, co do stanu swojego zdrowia oraz nawyków żywieniowych;
    3. przyjmuje do wiadomości, że przygotowany dla niego indywidualny plan żywieniowy opiera się na aktualnej wiedzy naukowej, jednakże ze względu na niemożność przewidzenia pewnych mechanizmów zachodzących w organizmie człowieka, nie gwarantuje osiągnięcia przez Pacjenta zamierzonych efektów;
    4. oświadcza, że nie będzie dokonywał samodzielnych zmian w indywidualnie ułożonym dla niego planie żywieniowym;
    5. oświadcza, że nie będzie rozpowszechniał indywidualnie przygotowanego dla niego planu żywieniowego, ani innych materiałów będących własnością Usługodawcy.
  16. Dietetyk ma prawo odmówić wykonania Usługi w szczególności kiedy:
    1. przygotowanie wykracza poza jego wiedzę i zakres kompetencji;
    2. ma uzasadnione wątpliwości co do stanu zdrowia Pacjenta;
    3. ma uzasadnione wątpliwości co do pełnoletności Pacjenta, a brak jest zgody jego rodzica lub opiekuna prawnego;
    4.  zachowanie Pacjenta świadczy o tym, że jest on niepoczytalny, wykazuje zachowanie obraźliwe i naruszające dobra osobiste Dietetyka i/lub jest pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków odurzających, psychotropowych, innych substancji o działaniu podobnym do ww.,
    5. udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie Pacjenta

W przypadkach, o których mowa w §3 pkt 16 Usługodawca poinformuje Pacjenta o odmowie wykonania usługi dietetycznej jak również dokona zwrotu wpłaty, jeżeli taką Pacjent dokonał